16 dec. 2010

Laser och skog

Så var dagens träning gjord. Först styrketräning på gymmet och nu kom jag precis hem från golfhallen där jag jobbade vidare på mina små svingändringar och var med i en puttningstävling, utom tävlan. Däremellan blev det en lunch på Hälsofreak med Anna, som är en av de vänner som jag har känt längst. Vi hinner inte ses ofta, men varje gång vi väl gör det känns det som om det var igår. Skönt när det är så..!

Jag är vrålhungrig, men äter jag nu kommer magen kurra vid 21 och det går inte, så jag får pinas en timme ungefär och käka middagen framför hockeyn.

Daniel är laddad, jag har gett honom ett bett där han har chans att vinna ett tv-spel. Kom igen nu..! :)




Ja jösses...

.. fick reda på att vissa inte har sett den här. Och jag som trodde att jag hade minst koll:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag uppskattar också känslan "det var som igår vi sågs", även om vi allt får bättra oss och ses oftare :) Du betyder mkt för mig vännen! Kramar Anna