21 dec. 2010

Minsk

Godmorgon! Nu är jag här, i Minsk. Det blev en lång resdag igår, vi var inte framme på hotellet förrän på kvällen. Snökaos här precis som hemma..

Vi kommer bo på hotell kommande vecka, så just nu sitter jag och njuter av en hotellfrukost:) Kommer bli lite annorlunda att fira jul på ett hotellrum och i en hockeyarena, men det är det värt för att vi äntligen ska få träffas! Ska ut och leta plastgran modell liten, så vi får liite julkänsla i alla fall...

Jag vet inte hur länge jag blir kvar här nu, men jag ska försöka rapportera om Minsk precis som jag gjorde om Nizhnekamsk. Mitt första intryck är "huuuuuurrrra så mycket bättre, finare och större stad":)

Nu ska jag fortsätta med min omelett, återkommer:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ser fram emot rapporter från Minsk. Ta mycket bilder! Kram från mamma och pappa

Anonym sa...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David