6 dec. 2010

Julbord

Med en mage som är större än pappas (innan bantningen;)) sitter jag hemma i soffan, mätt och belåten. Magen är full av julskinka, prinskorv, köttbullar, sill, rödbetssallad, glögg, frukter och vit choklad plus en massa annat. Har blivit bjuden på ett jättegott julbord av Helena, Jari och Ebba! Tack igen :) Enda fördelen med att vara hockeyänka: att man hinner träffa sina vänner mer än vanligt och dessutom blir bjuden hit och dit för att alla tycker synd om en ;) Skönt för en tjej som hatar att laga mat!

Ska bli så skönt att äntligen träffa Daniel på måndag. Då har det gått tre veckor sedan vi sågs sist. Har faktiskt varit riktigt jobbigt, eftersom det här breaket kom så oväntat. Trodde när jag åkte till Ryssland i oktober, att vi skulle slippa vara ifrån varandra mer än någon vecka men så kom det plötsliga beskedet och jag valde att åka hem i tron att han skulle kunna komma efter några dagar senare. 

Nu blev det inte så, utan han fick sitta och vänta i Ryssland till det nya kontraktet var klart och sedan fick han sticka dit direkt. På grund av att det krävs visum till Vitryssland (inte samma som till Ryssland) har jag inte kunnat åka dit. Förhoppningsvis hinner det lösa sig den närmaste veckan så att jag kan åka innan jul. I vilket fall som helst kommer vi äntligen träffas när han kommer till Stockholm med landslaget nästa vecka. Längtar såå!



Såg den här välpolerade bilen i parkeringshuset. Gnor han lite till på den slits nog lacken bort ;)
Gonatt!

Inga kommentarer: