23 dec. 2010

23 december 2010

Godmorgon! Fattar inte vad det är med mig just nu, är konstant trött. Måste vara solbrist, inte för att jag vill ha sol, ni vet, men man behöver ju ändå sol för att piggna till. Förutom en kort glimt häromdagen minns jag inte ens sist jag var ute i solsken.

Igår var det match - vilken arena! Det var nog knappt halvfullt men ändå blev det bra drag i varje anfall och  när Minsk pepprade in mål på slutet lät publiken som om det var fullsatt. Kan bara tänka hur det är när alla 15 500 skriker samtidigt!

Känns lite konstigt nu att det är julafton imorgon. Jag har noll julkänsla. Som tur är firade ju familjen jul den 11e så jag har ju på sätt och vis haft min julafton, men jag blir lite avundsjuk när folk skriver på facebook om hur de gör julskinka, julgodis och klär granen. Vill också! Men men... ikväll är vi bjudna hem till Petraseks familj på lite julbord, det ska bli mysigt! Plus att jag ska kila bort till rummet nu och hänga upp pyntet som jag hade med mig, glitter och julgranskulor :)

Sen blir det gym! Ciao!

Inga kommentarer: