11 dec. 2010

God jul! :)

God Jul på er allihop! :) Här har släkten varit på besök och firat oss tre födelsedagsbarn! Snart är det dags att öppna julklappar! Det blir en uppochner julafton i år - det gillar jag inte. När det kommer till jul är jag hård på att hålla traditionerna. Har i flera år stoppat familjen från att fira jul på Åland, på julafton ska allt vara som vanligt med gröt och löprunda på morgonen, lunch hos mormor, Kalle Anka, slötittande på tv, mer ätande och julklappsöppning. Men vad händer i år. Jo, om allt löser sig med visum kommer jag att tillbringa julafton på ett hotellrum i Minsk och gå på hockey :) Annorlunda - ja. Men vad gör man inte för att ens älskling ska slippa sitta själv en kväll som den? ;)

Imorgon blir det träning, gym och golf, jag ska göra knäck, packa inför Stockholmstrippen och fira min sista dag som 26-åring :)


Inga kommentarer: