11 jan. 2010

Nytt gymkort

Godmorgon måndag! Huu det ser ut att vara jättekallt ute! Ser inte ens toppen av kyrkan här utanför, det är så disigt. Påminner om när man är i fjällen, åh vad jag vill åka dit!

Usch jag tycker filmen på Ceasar igår var rätt äcklig. Trösten är i alla fall att det var en död, jätteliten musunge som inte visste bättre och att det nu dröjer flera dagar innan nästa matning..:)

Har bestämt att jag ska köpa ett nytt gymkort. Jag tränar redan på Health Care, som är ett jättebra gym, men jag tycker det är skönt att ha två ställen att växla mellan. När man tränar så ofta som jag gör, är det motiverande med lite variation. Känner redan att jag är superträningssugen! Får nog bli månadskort eftersom jag inte riktigt vet var vi befinner oss i höst.. Kram!

Inga kommentarer: