14 jan. 2010

Morot

Så var all träning gjort för dagen och jag sitter här framför datorn och mumsar morot. Måste säga att morot är underskattat! Det är riktigt gott, både att äta bara såhär men också att dippa. Dessutom sägs det ju att man blir brunare av att äta morot och det kör jag stenhårt på nu när solen och jag har inlett ett distansförhållande. Och inte för inte som man säger att man behöver en morot för att motivera sig ibland:)

Har tänkt lite på en sak.. Jag börjar förstå på allvar varför vissa kändisar gråter ut i pressen med jämna mellanrum, särskilt när det börjar närma sig skivsläpp eller bokrelease. Häromdagen skrev ju en massa tidningar om min "sjukdom" (för övrigt otäcka rubriker, blev ju livrädd själv, visst det kanske är cancer men när det står i rubriken låter det ju som att jag är jättesjuk!) och antalet besökare på bloggen mer än FYRdubblades!! Sedan har det trappats av lite men det är fortfarande mer än dubbelt så många besökare som vanligt! Får väl se till att skriva en massa kul nu så ni stannar kvar! :) Det är så mycket roligare att skriva när det är många som läser!

Ikväll blir det hockey på Harrys med tjejerna. Vi har varit stammisar på the Champ, men vågar nu testa ett "nytt" ställe..:) Kul ska det bli i vilket fall! Kameran ska med så det kommer säkert nån bild här sen:)


Powerwalk imorse i snön!

Inga kommentarer: