16 jan. 2010

Hockey!!

Sååå grymt kul det är att åka skridskor!! Vill aldrig mer höra Daniel klaga en söndagmorgon kl 8 när han ska upp och träna, det är ju sååå roligt!! ;) Men shit så jobbigt! Svetten rann och till slut låg jag utslagen på isen (och fick issnö i ansiktet från Daniel som tyckte det var en bra ide att göra ett stopp precis där:)). Skakiga ben till en början men sen tog det sig faktiskt hyfsat! Fintade bort Daniel hela tiden hehe..:) Det här måste vi göra om tjejer!! Men då tänker jag spela med mina egna skydd (som jag skaffade till min rekordkorta ishockeykarriär för några år sedan) istället för grabbarnas stooora. Tur att det finns tejp så man kan få grejerna att hållas hyfsat..:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul!! Kanskje du skulle få en plass på laget så de kan vinne over Frölunda neste gang ;) hihi
Nico

Packelina sa...

Fantastiskt roligt! Tycker vi va super duktiga!

Lotta Wahlin sa...

Nico: Eller hur, så som jag fintade är jag så gott som given i förstafemman. Måste bara lära mig att få pucken att lyfta..:)

Carro: Visst va vi det! Detta måste vi göra jättesnart igen!!