30 jan. 2010

Lördag

Lördag, skönt för alla som normalt jobbar och är lediga idag, lika bra som alla andra dagar säger jag. Lördag hela veckan här! :) Ikväll är det Robinsonfinal, ett måste att kika på känner jag!

Igår var Vera, Carro, Anna och fyrbenta, gulliga, lilla Rut här. Taco och spel bidde det, kul! Jag ingick i det vinnande teamet så jag kunde somna med ett leende på läpparna :)

Så vad händer idag? Jo snart ska jag sticka till gymmet och springa på löpbandet. På vägen dit får det bli en sväng förbi teknikmagasinet för att köpa en ny plastfilm till telefonen. Sen ska jag laga en gourmetlunch bestående av tortellini och köttfärssås (Daniel - kom hem!!:)) och kolla på torsdagsavsnittet av Robinson. Hockeyn är ju sen idag, 18.30 men den ska vi nog försöka samla ihop oss och se hoppas jag. Sen får vi se vad vi hittar på...´

Kollade förresten på Dagboken igår kväll och imorse, buhuu vilken film! Kan man kalla en film vacker? Den här kändes faktiskt så. Sorgligt vacker. Den som ser filmen utan att gråta är stark! Jag är svag:) Kan verkligen rekommendera den!!

Inga kommentarer: