16 jan. 2010

Har jag nånsin varit i slagsmål?

Nada att göra just nu. Så jag fyllde i en liten lista: :)

Namn: Charlotta Maria Wahlin
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: Nepp
Längd: 175
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunt för tillfället

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, just nu trivs jag jättebra här
Dricker du? Bubbelvatten, , cider och te som inte smakar te
Röker du? Nej har aldrig gjort och tänker aldrig göra
Vilket schampo använder du? Redken
Vilken parfym använder du? Dolce Gabbana - the One
Vad är du rädd för? Spindlar, höga höjder och otäcka ormar
Gillar du att tvätta? Tycker det är helt ok. Skönt att ha nytvättade grejer!
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, det är grymt kul!

Senaste…
Filmen du hyrde?
Flickan som lekte med elden
Filmen du köpte? Köper aldrig filmer
Låten du hörde: Långa nätter - Melissa Horn
Låten du laddade ner? Evigheter sen sist, minns ej
Personen du ringde? Julia
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Simpsons:)
Person du tänkte på? Daniel

Favorit…
Låt:
Lost - Coldplay
Sak att göra: Träna, slappa hemma, shoppa, resa
Sport: Guess what :)
Dryck: Vatten med jordgubbar i
Kläder: Tunika och leggings
Film: Notting Hill
Bil: Röd Ferrari
Serie: Vänner

Har du någonsin…
Ljugit för någon?
Kan inte ljuga, inget pokerface, men nån vit lögn har väl hänt..
Varit i slagsmål? Nej aldrig
Blivit arresterad? Nepp
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj, inte många.. Vänner på FB men annars är det nog bara Anna.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning. Ett antal..:)

Senaste…
Boken du läste?
Jobbar på Sommardöden av Mons Kallentoft. Inte inne i en läsperiod just nu..
Personen du fick e-mail av? Person och person, men Europatouren
Personen du fick brev av? Emelie - inbjudan till bröllop!!! :)
Personen du fick sms av? Daniel
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I julas
Saken du köpte? Strumpor till Daniel


Vad har du gjort idag? Lekt hockeyproffs, spillt ut sallad i ryamattan, halkat på isfläck och shoppat
Brukar du svära mycket?
Det händer..:)
När stiger du upp på morgonen? Runt 9
Vad har du på dig? Ljusblå jeans, vitt linne och vit skjorta
Vad ska du göra ikväll? Ska hem till Julia och äta chokladfondue
Vad är du allergisk mot? Bilister som inte kan köra bil
Använder du hårspray? Sällan
Kan du stå på händer? Vet inte men det borde jag väl kunna..
Håkan Hellström eller The Ark? Ja du, ingen.
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Om.. Räddar vilken maträtt som helst - utom svartvinsbärsgele - ingen bra kombination! Men gelen behöver iofs inte räddas!
Är du glad nu? Ja jätteglad. Fortfarande speedad från hockeyn.
Var du glad igår? Ja det var jag.
Stockholm är… ? Helt klart en stad där jag kan tänka mig att bo!
Göteborg är… ? Liseberg: wohoo
Kan du sjunga? Det skulle jag inte vilja säga!
Spaghetti eller makaroner? Tortellini
Land du vill besöka? Brasilien och Kanada

1 kommentar:

S sa...

Brasilien o Kanada :) YES! Äntligen nånstans jag varit som inte du varit.... Än :P