25 jan. 2010

Gnäller

Äntligen var man hemma igen efter en låång dag on the road. Träningen med Niklas gick bra, jag fick som vanligt grejer att träna på, och lika mycket som vanligt höll jag på att tjura ur efter 15 minuters träning eftersom det nya inte funkade perfekt. Tur att vi har tränat tillsammans i väldigt många år så att du vet att det är så jag funkar! :) Jag blir alltid sån, jag vill ju att det ska sitta direkt, vilket det näst intill aldrig gör! Och då blir jag sur en stund, gnäller lite, men fortsätter träna och så plötsligt en dag så sitter allt...

Åh vad söt lillebror var!! Och han kommer bli så fin i sin nya tröja i Scaniarinken om en vecka! ;)

Imorn blir det möte och gymträning på förmiddagen. Sen ska ledighetsgruppen kolla film och värva två nya medlemmar, två sambos som inte heller har nåt att göra på eftermiddagarna och är varmt välkomna till gänget:)

Go´natt!
Saltvatten i ögonen = aaaj!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Leo tackar artigt för presenten men om pappa får bestämma så kommer den nog brännas på bål :-)

Lotta Wahlin sa...

Hälsa pappan att han inte har någon talan i detta fall;)

Niklas sa...

He he, japp, jag vet:). Men de blev en ganska snabb resultat ändring ändå. Filmer kommer imorgon

Anna sa...

Men Lotta inte tvingar du väl på stackars L en LHC tröja.. Kul att höra att du också tjurar ur efter en kvart. Tror vi alla är ganska lika. Staffan har också fått sig en och annan slava genom åren:-) Kram på dig!