5 jan. 2010

Längd

Woho om jag ens kan kliva ur sängen imorn är det värt en bragdmedalj! Har åkt längdskidor på Landeryd och såhär en timme senare börjar stelheten smyga sig på i ljumskar och lår.. ujuj.. hoppas att nån känner för att passa upp mig hela dagen imorn:)

Ska vila någon timme nu och sen blir det golfträning! Plockade fram klubborna igår från källaren, men min bärbag var puts väck. Inte ett spår, inte en aning. Meen.. när jag kom upp till lägenheten igen och beklagade mig för Daniel att bagen var försvunnen, hade han koll på var den var!! I vanliga fall har stackaren inte en blekaste om var olika grejer är, för jag har städat undan och lagt dem på ett, vad jag anser vara, bättre ställe. Men igår överraskade han mig alltså och berättade var jag gömt den. Kan vara så att han hade koll för att den låg intill Ceasars terrarium OCH soffan där han spelar tv-spel...:) Jag är glad i vilket fall, min fina bag är tillbaka!

Ikväll ska Helena och jag kolla hockey nånstans.. Om det är fler som vill hänga med - hör av er!

Kram

Inga kommentarer: