3 jan. 2010

Gran ut - jul slut?

Godmorgon! :) Är mitt uppe i Wii här. Tennis och bowling hittills. Nyss höll jag på att rycka axeln ut led vid bowlingen, kanske dags att börja ta i lite mindre..:)

Vet inte om jag vågar lägga ut ormmatningsfilmen.. Ska jag göra det?

Om en timme öppnar gymmet så jag tänkte gå dit direkt och köra ett bålpass, alltså mage och rygg. Det är så skönt när man har tränat de delarna, hållningen blir mycket bättre och man känner sig stark!

Granen måste ut nu! Ledsamt för det är så mysigt med den där i hörnet bredvid öppna spisen, men nu barrar den nåt förbannat och jag är less på att hitta barr i sängen, köket och soffan. Såg att de hade en smart grej på Makaroom, "Barry", en typ av säck som man trär över granen och slipper barr överallt när man bär ut den. Frågan är vad som händer med granen sen.. Antar att vi får åka till nåt sopställe och lämna den.. Det känns alltid som att julen är slut när granen är borta, buhuu.. Får fortsätta med min pyromani, har tända ljus överallt, det är så mysigt och då känns det lite mer som jul.

Måste åka pulka nån dag! Har inte gjort nåt snöigt alls i år förutom att slänga nån snöboll på Daniel hehe.. Och så måste vi åka skridskor nån dag, tjejerna och jag!

Imorn tänker jag börja med min golfträning igen. Ska bli spännande att se hur bollträffen är efter några veckors uppehåll. Blir nog till att backa tillbaka några månader och gå igenom de svingändringar som jag tränade på i höstas. Kommer sticka till Åland nångång framöver och träna med Niklas också.. Nu ska jag boxas! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara intressant att se när Caesar får mat! Är det action? Kram

Packelina sa...

jag vill se ormmatningsfilmen:) Sen måste vi planera in en dag för skridskor, börjar bl sugen nu:)