31 maj 2011

Tisdag

Just nu håller jag på med den mindre roliga delen av golfproffslivet - att få ordning på alla kvitton från de senaste resorna, sortera, överföra och betala. Nu har tydligen batteriet till bankdosan lagt ner så jag får väl helt enkelt fortsätta imorgon...

Igår åkte jag tidigt från Åland, hämtade upp min älskling på vägen (som precis var hemkommen från Thailand:)) och sedan hann vi med en lunch innan jag skulle på möte. Intressant möte - ser fram emot fortsättningen! Efter det stack jag ut på en löprunda runt ån, sedan blev det bio och på kvällen grillade vi en god köttbit ute på balkongen. Idag blev det sovmorgon och nu ska jag strax iväg på möte så jag måste väcka han som fortfarande ligger och sover :) Får se vad eftermiddagen har att erbjuda, golf eller gym.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tisdagen den 18 januari var några månader sedan - idag är det den 31 maj!!!!

Anonym sa...

Hej,
Har du någon fanmail man kan skriva till? :)

Lotta Wahlin sa...

Oj skulle skriva endast "tisdag" men bloggen levde sitt eget liv och jag hade bråttom:) Nu har jag ändrat:)

Lotta Wahlin sa...

Tjaa du får gärna skicka ett mail till
lottawahlin "at" yahoo.com :)

Anonym sa...

Bra blogg. Hälsningar Filippa Rajamäki