16 maj 2011

Dags igen

Nu är väskan och bagen packade, jag är snart redo att sätta mig i bilen och åka upp mot Arlanda. Hade hoppats att jag och Daniel i alla fall skulle hinna säga hej, men jag tror inte vi gör det. Hans plan ska lyfta 11 från Bratislava och mitt plan mot München går 14.10. Lär missa med en kvart eller nåt. Jag hoppas att mitt plan är lite lagom försenat och jag tänker göra allt för att hinna ses, om jag så ska vara absolut sist på planet och få alla sura blickar haha. Känns riktigt tungt att åka iväg precis när han kommer hem. Tre veckor ifrån varandra är länge. Samtidigt är jag dock jättesugen på att åka till Tyskland och tävla! Spelet kändes så bra förra veckan och jag har självförtroende.

Jag kommer bo med Linda Wessberg och Carin Koch i ett hus ute på landet. Ni kan räkna med att jag kommer intervjua dem under veckan, så om ni har några frågor som ni vill ha svar på, skriv dem under kommentarer :)

 Bilder från huset vi bodde i förra veckan i Mölle

Nu ska jag hitta några sköna kläder att resa i och sen drar jag. Ciao!

Inga kommentarer: