12 maj 2011

Dag 1

En stabil start på tävlingssäsongen, gick på 71 slag. Dock så avslutade jag onödigt dåligt, så jag var rätt sur när jag klev av 18e green. Efter signering av scorekorten blev det långlunch med Maria, Johanna och Antonella. Vi har ju så mycket att ta igen efter 6 månaders tävlingsuppehåll! :) Tränade puttning ett tag och sedan hade vi obligatoriskt spelarmöte. Anmälde mig till spelarrådet, hoppas kunna hjälpa till att göra touren ännu bättre...

Stack ut på en joggingrunda, stretchade en bra stund (börjar bli gammal och stel;)) och pratade med älsklingen som fortfarande befinner sig där nere i Slovakien. Tycker det börjar bli dags för honom att komma hem nu ;) Nävars, se till att ta guld nu, lika bra när ni ändå är där!

Tack alla som har grattat mig på min namnsdag! Det är typ tre personer (mamma, Kalle, Hala) förutom de som jag själv har berättat det för haha... Dubbelnamnsdag och allt ju! Karin bjussade iaf på lite godis, tack tack! :)

Naglarna är nymålade, bagen är laddad inför morgondagen, nu ska jag snart krypa ner i sängen med en skvallertidning.


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh ja... jag kom ihåg din namnsdag också!! :P Kramar Anna