13 maj 2011

Lär känna del 2

Nästa spelare att bli intervjuad är Maria Bodén! :)




Namn: Maria Bodén
Bor: Örnsköldsvik sedan i påsk. Tidigare i Härnösand.
Ålder: 33
Längd: 168 cm
Hur länge har vi känt varandra? Sedan 2006 när Lotta började spela på LET.
På vilken tour spelar du? I år blir det spel på Nordea Tour och några tävlingar på LET. Har spelat på LET sedan 2002.
Vad har du alltid med i handbagaget? Mobil, plånbok, glasögon, cleareyes och carmex (lypsyl).
Favoritland? USA
Andra idrotter du har hållit på med? Curling, bandy (tagit SM-silver med HAIK:)), fotboll, längdskidor, basket och bågskytte.
Favoritlag i hockey? MODO (buuu säger Lotta ;))
Har du några tvångstankar på banan? Om jag puttar dåligt byter jag markeringsknapp. Om spelet går dåligt byter jag boll och använder en annan färg på pennan som jag märker bollen med. Jag har dessutom alltid med mig mitt regnställ i bagen, även i Dubai :)
Bästa golfresmål? Sydafrika, för att det är billigt och det finns mycket att uppleva. Fina golfbanor och god mat! Jag har startat säsongen i Sydafrika flera år i rad, på deras damtour.
Har du en hemsida? www.mariaboden.com


1 kommentar:

Marie Litholm sa...

Hej Lotta,
Bra initiativ att presentera dina "kollegor". Kul att läsa.
Lycka till nu!