23 maj 2011

Mellan Tyskland och Slovakien

Så, nu har jag deppat, grinat, varit skitförbannad, flugit hem från Munchen, träffat min älskade Daniel, blivit peppad och gladare (du är bäst!), åkt tillbaka till Arlanda 14 timmar efter att jag senast var här och nu sitter jag i en lounge, dricker te och väntar på mitt försenade flyg till Wien. Ny vecka, nytt land, ny bana och nya tag! Efter att jag landat i Wien har jag en nätt bilresa på cirka 3,5 h in i Slovakien. Har aldrig varit där förut, ska bli kul att pricka av ännu ett land på "har-varit-i-listan" :)

Hoppas det finns internet på hotellet, det var trist förra veckan att inte ha det i huset där vi bodde. Man är ju så bortskämd nu för tiden...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många länder har du varit i nu? Nästan alla i Europa. Och så i Amerika, Afrika, Asien och Australien. Ha det jättebra nu i Slovakien. Stor kram från mamma!

Anonym sa...

Bara att bita ihop. Lycka till den här veckan.

Anonym sa...

Lycka till. Ha tålamod. Det kan nog behövas några tävlingar i Europakonkurrens för att hitta din rätta nivå.

Håkan sa...

Som sagt det är bara att jobba på snart sitter det vi är många som tror på dig.