10 maj 2011

Lär känna

Nu ska jag börja med en ny grej. Intervjua mina kära kollegor på touren. Inleder med min roomie! :)






Namn: Karin Börjeskog
Ålder: 29
Klubb: Nyköping GK
Längd: 177
Hur länge har vi känt varandra? Tillräckligt länge haha ;)

Var bor du? Lägenhet i Nyköping.
När började du spela golf/blev proffs? När jag var 15 och blev proffs vid 23.
Var ska du spela i år? Nordea Tour

Vilken tid ringer din väckarklocka? 07.08
Vad har du alltid i handbagaget? Mobilen, dator, almanacka, penna, lypsyl
Tips för att få flygresorna att gå lite fortare? Jag slocknar innan planet lyfter och vaknar när det landar haha.
Vad äter du på banan under tävling? Frukt, bars, grova smörgåsar, kokt ägg.

Om du vann på lotto - vad skulle du göra med pengarna? Jag skulle bjuda min familj på en kryssning i Karibien och så skulle jag köpa en lägenhet.
Har du en blogg? www.kaaarins.blogspot.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha brudar! Snygga bilder jag kan nästan gissa att den är tagen i "köksdelen" Men jag undrar lite mer om den där Karin. Skostorlek husdjur och konstiga fyspass vet jag har inträffat under senaste året. Kanske hon kan utveckla det lite mer???
Kör hårt brudar. Själv ska jag till jobbet och vända papper:) Kra Kram

Packelina sa...

Saknar dig med vännen! Men snart ses vi igen och då hoppas vi att din andra halva är hemma också. Lycka till på tävlingen nu!:) Kram

Anonym sa...

VM-hockey ikväll så du kanske kan tipsa Daniel om detta knep från finska Pirkabladet.
" Skogsarbetare blir svettiga under hjälmen.Fäst ett trosskydd mot pannan i hjälmen så sugs svetten upp." Tror inte hockeygrabbarna provat det va ;) Kram

Jessica sa...

Kul koncept:) stort lycka till nu - med allt!!
Kramar