6 maj 2011

Dåligt fokus

Ännu en dag med träning från morgon till kväll. Idag blev det mer nötning på övningsfältet plus chip och putt. Är irriterad på mig själv för jag är inte riktigt nöjd med passet. Var inte helt fokuserad. Hatar när jag åker från banan och inte känner att jag har gett 100%. Men en del dagar är det tyvärr så... Huvudet var inte med. Däremot fick jag ut en hel del av den irritationen på gymmet, som jag precis kom hem ifrån. Kändes riktigt bra där idag, skönt det så jag kan gå in i helgen på bra humör!

Ikväll blir det käk på Storan med ett stort gäng, passande eller hur?! :) Ska försöka se hockeyn nånstans, har hört rykten att Daniel ser lite kul ut idag hihi.. Imorgon blir det spel på eftermiddagen. Smart, kommer nog vara helt tomt på banan ;)

Svar på frågor:

De nya klubborna som jag fick häromdagen är ett set S3 Pro. De "gamla" är S2 Forged. Beslutade idag att det blir de gamla som får hänga med på den första tävlingsturnén.

Jag är sponsrad av Cobra och spelar med deras träklubbor och järnklubbor. När det gäller wedgar och putter får jag välja själv och där spelar jag Callaway/Ping/MLA.

Inga kommentarer: