9 maj 2011

Dan före dan

Nu är det snart dags - tävlingssäsongen börjar den här veckan! Så här sista dagen innan jag åker iväg har jag tränat ett riktigt bra golfpass, idag var det 100% fokus, underbart väder, lite folk och bra resultat. På eftermiddagen blev det ett bra gympass, känner mig rätt vältränad just nu, det är skönt!! Kom precis hem från biltvätten där jag och Kalle gjorde våra bilar renare och finare. Min bil måste ju vara lika peppad och fräsch som jag när det drar igång ;)

Imorgon sticker jag alltså ner till Mölle. Jag ska bo med Karin Börjeskog i ett litet hus nära banan. Vi bodde där även förra året (med Anna Tybring), så det ska bli mysigt att komma tillbaka. Den här tävlingen håller på till på lördag och då åker jag hem till Linköping. Beroende på hur det går i VM och var Daniel befinner sig stannar jag antingen kvar hemma till måndagen eller så åker jag upp till Stockholm på söndagen. Vi får se vilket det blir. På måndagen flyger jag i alla fall till Tyskland. Hem därifrån på söndagen och så nytt flyg till Slovakien dagen efter. Tre veckors tävlande väntar, slänger mig rätt in i resandet, packandet och flängandet :)

Kameran hänger med på hela trippen och jag tänker ta många bilder. Har du några frågor eller skulle vilja att jag skriver om/fotar något speciellt när jag är på tävling - säg till! Det kan ju vara spännande att hänga med innanför kulisserna ibland :)

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och ladda inför hockeyn. Idag tycker jag det är dags för #5 att göra mål!! :)

Inga kommentarer: