24 nov. 2010

Östgötska är väl underbart ;)

Hemma igen efter en jättemysig kväll hos familjen Johnsson/Tolsa. Lussebullsbak och grillkorv plus mys med Ebbisen Bebbisen :)


Idag har jag tränat på gymmet, körde ett bra program med endast skivstång och käppar som hjälpmedel. Så trött man kan bli av det! Nästan löjligt. Samma som på gruppassen i Ryssland, jag och Jade fick varsin 3-kilosstång och vi garvade åt hur löjligt det kändes, men efter typ 300 reps var vi inte så kaxiga längre.


Efter gymmet blev det lunch på Hälsofreak med Helena och sedan stack jag till golfhallen. Handen på hjärtat - det är inte kul att stå där och nöta, men den vinner som är trägen...


Imorgon ska jag springa, träna i golfhallen och rida. Flika - förbered dig på att ha en okunnig tjej som konstant landar fel i sadeln och förmodligen rör till alla tecken från ryttaren som du har lärt dig sedan du var ett föl. It´s just me :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta

Vill bara tacka för alla dina härliga Rysslandsrapporter. Jag har läst dom med glädje. Säkert skönt att vara hemma igen. Hoppas det löser sig på något bra sätt för Daniel.

Ser fram emot fortsatta intressanta blogginlägg.

Hälsningar
Hasse

Anonym sa...

Hm, kan hålla med om att östgötska har ett visst underhållningsvärde =) Men sen beror det ju också på vad man säger.

Det är väl trots allt skönt att träna i en något större golfhall nu eller hur?

Kram från mamma på ett vintrigt Åland