10 nov. 2010

Onsdag

Godmorgon! Sovmorgon idag, klockan är elva och jag har just ätit frukost :)


Idag finns två saker på schemat. Löpning och golfträning. Resten av dagen tänker jag spela Rabbids Go Home på Wii, blogga, slappa och äta.




Vet inte om det var mina hundar som skrämde upp den här kissen i trädet eller om den redan satt där. Livrädd var den i alla fall. Marley, den svarta hunden, har mycket bättre luktsinne än Berth. Hon nosar omkring och hittar spår hela tiden, överallt. Berth blir då nyfiken och hänger på, men egentligen tror jag inte att han känner nånting alls :) Så var det med den här katten, Marley såg den långt före mig och Berth upptäckte den först när jag började plocka med kameran :)




En del av Nizhnekamsk. Vackert så man blir tårögd ;)

Efter två dagar med träning i underbara Sverige är nu Daniel, Björn, Niklas och resten av Tre Kronor på väg till Tjeckien för att spela den första matchen i Karjala Cup. Daniel med en massa nyinköpta tidningar till mig och Björn med en nysydd läpp, otur med en puck. Imorgon sitter jag, Sofia och Appi bänkade framför tvn och hejar! :)

Nä, nu ska jag sticka till golfhallen (läs blå rummet:))!

Inga kommentarer: