28 nov. 2010

28 november 2010

Godmorgon!! Hjälp så mycket snö det har kommit inatt (och fortfarande kommer)! Har pulsat till gymmet med brorsan och kört ett tungt pass, men efter allt godis igår var det inte svårt med motivationen :)


Här är min glädjande nyhet:
Vitryssland nästa! :)


Daniel reste dit igår, jag hoppas kunna lösa visum inom de närmaste dagarna så att vi får träffas snart igen. Så småningom kommer alltså rapporter från livet i Minsk istället! Känns jättebra, en riktig stad med massor restauranger, shopping, superfin arena och en normal coach!


Det är ändå lite ironiskt. Jag fick mitt ryska multivisum dagen innan jag åkte hem. Man tackar. Dessvärre gäller inte det i Vitryssland så nu börjar processen om. Det positiva är att jag kan åka till St Petersburg och Moskva utan krångel fram till 30 april. Det ska jag utnyttja! :)


Jag ska ge mig ut på vägarna om ett par timmar. Åland ska få besök! Pappa fyller 60 på onsdag och det ska vi fira! :)


Nu måste jag rota i frysen efter lunch. Min kock, kom hem!!! ;)





1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen översättningen i artikeln om Daniel. Är det möjligen ett översättningsprogram som har använts, för vi får verkligen hoppas att det inte är en rysk tolk. (: kram