14 nov. 2010

14 november 2010

Ojoj den tredje filmversionen blev jag äntligen nöjd med. Sorry till er som gått in på bloggen under tiden jag grejat, har nog sett lite konstigt ut...:) Men det är inte så lätt när man gör en sak för första gången!! :)

Dagen idag inledde jag med en morgonpromenad, i ösregn. Jag var en dränkt katt när jag kom hem. Åt frukost och försökte få upp värmen. Sedan körde jag löpintervaller! J-r så jobbigt. Blodsmak i munnen, pipande andning och värkande lungor. Klarade hälften så många som Daniel och Djurgården gjorde förr, så jag har lite att jobba på. Är i alla fall nöjd med mina 25 stycken 15 / 15 sekunder.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Efter det: golfträning! Ikväll: hockey! Min hjälte spelar, skönt!!


GRATTIS PAPPA PÅ FARS DAG!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för trevlig uppvaktning med fin maskin!
M