17 nov. 2010

Jag ska åka hem!!

Bokade just hemresan till på söndag! Med blandade känslor... känns väldigt trist att lämna Daniel som måste vara kvar tills vi vet mer och alla de andra i gänget, men samtidigt ska det bli så härligt att äntligen komma hem till underbara Linköping och Sverige, familjen, vännerna och en riktig golfhall :) Anledningen till att jag åker så snart är att mitt visum går ut på måndag och även om de har lovat att vi ska få våra multivisum vågar jag inte chansa. Vill inte riskera att bli kvar här, utan visum.


Nu måste gänget se till att fixa en sista tacokväll, en sista lunch på Taky och på Sherlocks! Buhuu känns sorgligt!

No more...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår att det känns trist att lämna allt i Ryssland, men jag är glad att du kommer hem!! :) :) Vi måste hinna med minst en lunch innan jul!! Finns ett nytt schysst ställe som heter Hälsofreak, kolla det.. Johan hälsar! Kramar Anna

Lotta Wahlin sa...

Bönder ;) Hälsofreak har legat där minst ett år hehe :) Men jag går gärna dit!! Ska bli jättekul att ses! Hälsa tillbaka! Kram

Anonym sa...

Ojoj.. sån koll har jag, gött är det iaf :D Kram Anna