20 nov. 2010

20 november 2010

Godmorgon! :) Jag hade tänkt sova länge idag men det var inte lätt när jag vet att jag har tusen saker att göra. Det bara kröp i kroppen, så det var lika bra att gå upp :) Jag har inte ens börjat packa så det är dagens stora to-do. Annars ska jag springa, käka lunch med gänget, handla ryskt julpynt, städa och vinna i yatzy.

När jag kom hit för 1,5 månad sedan bestämde vi att vi skulle räkna alla yatzymatcher under hela Rysslandsvistelsen och kora en vinnare. Inget pris förutom äran, men det betyder inte lite i vår familj :) De senaste dagarna har jag förlorat allt, men igår hände något. Jag tog Daniels turplats i soffan och nu står det 25-26! Allt kan alltså hända idag, för imorgon går slutsignalen när jag åker hem. Nu gäller det att kämpa in i det sista :)

Nu måste jag sätta igång med allt. Ha en toppenlördag!

Inga kommentarer: