19 juni 2010

Utsikt när man kollar fotboll

Har ni också sån här utsikt bakom tvn? hehe..


Sådär då var äntligen golfdagen över. Herre vilken dag. Från det första driven till den sista putten tog det sju (7!) timmar. Åskavbrott efter 13 hål, in till klubbhuset, en timmes väntan, tillbaka till banan, ett slag, nytt muller, klubbhuset nästa och sen efter en stund banan igen. Men det passade tydligen mig, satte dagens enda birdie på det hålet där vi åkte fram och tillbaka.
Jag är jättenöjd med mitt spel, slår riktigt stabila och bra slag, sätter många slag nära flaggan och slår även puttarna bra. Vet inte hur många hålkantssnurr jag har haft de här 36 hålen, men 32 greener har jag träffat, det säger en del. De finns där, de riktigt låga scorerna. Jag vet det. Gäller att ha tålamod så trillar snart puttarna i.

Gick ett under igår och på par idag, klarade cuten, men vet inte riktigt vilken plats jag ligger på. Sista rundan imorgon. Om det inte blir hysteriska avbrott flyger jag på kvällen och kommer hem till Linkeboda efter midnatt.
Det svenska tjejgänget satt i Players Lounge och kikade på bröllopet via datorn. Åh, så fint!!
Nu ska jag sticka hem och ge mig ut på en liten löprunda och sedan blir det middag nånstans i mysiga Ascona med mor och far.
Kram!

Inga kommentarer: