12 juni 2010

Bra avslutning

Oj, vilken runda idag! Började lite knackigt. Det var inte jättelättspelat i regnet och blåsten, så jag tycker att jag spelade helt okej med tanke på det. Och sedan... Ibland är golf barnsligt enkelt. Koppsnurr för hio på 15, stänkte i niometers på 17 och sexmeters på 18. Tjong, avslut på fem birdies sista sju hålen. Med sex birdies, sex par och sex bogies (hehe rättvist fördelat i alla fall) gick jag på par och ligger nu tre slag bakom Louise som leder. Fullt ös medvetslös imorgon!

Måndag blir en spännande dag. Kommer med färjan till Stockholm vid sex på morgonen, kör min fina bil hem, full fart med tvätt och ompackning i fem timmar och sedan buss upp till Skavsta och flyg mot Bergamo i Italien. Där blir det hyrbilskörning i två timmar in i Schweiz. That´s life on tour!! Kommer nog sova gott den natten! :)

Bokläsning nästa! Godnatter!

1 kommentar:

Marie Litholm sa...

Först: Skönt med en så bra avslutning. Ta med känslan imorgon!
Sen: Snygg ny layout på bloggen. Det har ju kommit några nya varianter. Jag satt hela kvällen igår och testade nya, så nu har jag också bytt...
Lycka till imorgon!!!