28 juni 2010

Inspel på Botkyrka

Harry och jag hänger på hotellrummet här i Södertälje. Han fick följa med den här veckan, eftersom alla potentiella "barnvakter" ska ut och flänga de också. Skönt med lite sällskap även om han är ganska tystlåten av sig. Bara hoppas att han kommer fortsätta vara det även inatt, annars får han flytta in i badrummet. Nattdjur som han är, och brukar motionera på nätterna...



Spelade banan idag, Botkyrka GK, och önskade ett tag att jag druckit Red Bull och fått vingar så jag slapp gå uppför backarna. Bergsklättring light, med en vagn och golfbag att dra på. Kommer inte behöva köra så mycket konditionsträning de här dagarna, den träningen får jag under tävlingen :)

Imorn ska jag spela Pro-Am kl 08.00, så om en stund blir det läggdags för mig. Måste upp ruggigt tidigt.

Åh så skönt det är att spela i Sverige igen! Kunna köra finbilen direkt till tävlingen, bo på Scandic och få toppenbuffé varje morgon, sätta på tvn och inte behöva se en dubbad film, ringa smsa och surfa på telefonen hur mycket som helst nästan gratis... Listan kan göras lång. Livet blir enklare.

Godnatt!

1 kommentar:

Packelina sa...

Nu får du komma hem! Jag saknar dig! Lycka till nu, jag håller tummarna