29 juni 2010

Allsång

Jag och min lilla roomie sitter och mumsar jordgubbar. Goda svenska. Dags för självplock snart?





Idag var det pro-am.. Spelade med ett glatt gäng, hade en riktigt trevlig dag! Mitt spel kändes bra, satte en hel del birdieputtar, och det var skönt att spela banan en gång till. Efter rundan tränade jag ett bra tag på rangen och körde en del puttning också. Järnslagen gick sådär på banan, men efter träningen flög de som de skulle.


Nian på Botkyrka. 30 meters höjdskillnad, det är mycket!
Jaha, hur ser min planering ut för den närmsta framtiden? Jo, den här veckan Botkyrka, Åland i helgen, Nynäshamn nästa vecka och sedan blir det troligen Linköping i några dagar. Mycket flängande... Snälla väder - kan du inte hålla dig såhär, det är så underbart med riktig sommar!
Allsång på Skansen. Äntligen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ut som om Harry trivs på hotell =) Jag hoppas att du inte släpper honom lös i frukostbuffén! Men har han egen morotspuré och jordgubbar så är han nog glad. Kram från Åland!