5 juni 2010

Så har jag varit ute på en lång powerwalk med Ruth. Ibland var det jag som låg i täten och var hare, ibland var det hon. Många spännande grässtrån, fåglar och hushörn finns det! :) Hon är en sån go liten hund, som när jag kom och öppnade dörren bokstavligen flög hon på mig, studsade, bjäbbade och skällde så glatt. Tänk att alltid få ett sånt mottagande när man kommer hem! :)



Underbart väder det är. Vågar man säga att sommaren har kommit?!
Några dagars träning kvar innan det är dags att sticka iväg på nästa tävling. Tisdag kväll bär det av till Åbo för Felix Finnish Ladies Open på Aura Golf. Med finlandsfärjan. Blä. Hatar åka färja och särskilt en sån typ av båt. Men men, det är svårt att få med bilen på flygplanet och bilen vill jag ha med.
Träningen kändes riktigt bra igår. Spelade 9 hål, tränade teknik på rangen och puttade. Idag är det golfvilodag - nya tag imorgon!!

Inga kommentarer: