22 juni 2010

Självförtroendeboost



Vilken självförtroendeboost jag fick idag. Spelade två hål på norra med 60 juniorer som åskådare. Har aldrig svarat på så många frågor på så kort tid. Varför har du en koalamaskot på träfemman? Hur många peggar har du? Hur gammal är du? Är du medlem på Landeryd? Hur mycket tjänar du? Varför slår du den klubban? När började du spela golf? Oj, vad många maskotar du har, varför det?... Så gulliga, intresserade och hjälpsamma. Fick hjälp att dra vagnen, göra rent bollen, laga nedslagsmärket och bara jag träffade bollen fick jag applåder:) Och efteråt fick jag skriva autografer på bollar, vattenflaskor, handskar och små armar och händer :)

Imorgon blir det spel på Vesterby. Årspremiär! Sedan hoppas jag hinna träffa lilla Ebba igen innan det bär av till myggens rike för midsommarfirande :)

Inga kommentarer: