30 jan. 2012

I Övik

Efter en riktig slapparhelg har jag dragit igång veckan med hårdträning. Körde ett intervallpass på motionscykeln och tog ut mig rejält. Har laddat hem en jättebra app till mobilen, där man kan skriva in vilka tidsintervaller man vill köra och sedan räknar den ner och säger till när det är dags att byta. Skönt att slippa räkna sekunderna och istället kunna fokusera helt på nästa tramptag :) Nu är det soffan som gäller, om någon timme bär det av till gymmet igen för rehab- och bålträning. Det är så härligt att träna!!

Imorgon ska jag träffa Modos sjukgymnast Magnus på morgonen och sedan köra ett fyspass med fystränare Jocke vid lunch. Jag har ju fått jättebra hjälp av Åke i Linköping, men det är alltid bra att få input från flera håll.

Det är mycket snö här uppe i Övik. I lördags skulle jag gå till matchen och genade över en gräsmatta på samma ställe där vi gick sist (när det var barmark). Snön gick långt över uggskanten och trillade ner i skon. Lagom skönt att sitta och kolla på matchen sen med blöta strumpor...:)

1 kommentar:

Robin Jonsson sa...

Riktigt kul med fler golfbloggar. De finns ju så många av oss dock...
Kul att kunna följa dig här på sidan! :)