3 jan. 2012

Snart tillbaka

Några bilder från Åreresan:

Superfräscha "stugan" vi hyrde 

Hemmakväll efter en dag i backen 

Delar av gänget :) 


Maria Bodén och jag 



Huset uppe på toppen var täckt av is 



Kan det bli bättre?


Gott nytt år!!

Tack alla som var med!! Det var grymt kul! :)

Resan hem gick smidigt. Inser att Sverige är stort. Eller långt i alla fall. Örnsköldsvik ligger strax över mitten av landet och jag fick resa mer än halva dagen. Skönt att vara hemma, har redan kört det första träningspasset. Imorgon blir det konditionsträning på förmiddagen, intervju med Corren efter lunch och sedan golfträning på eftermiddagen. På torsdag väntar en dag med träning i Halmstad med Lars. Nytt år - nya möjligheter. Klyschigt. Men sant. Nu j-r.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för härliga bilder Lotta.

Anonym sa...

Varför har du inte hjälm när du åker skidor? Bekvämt, varmt och säkert! Kan rekommenderas. Grymt härliga bilder du bjuder på!

Lotta sa...

Senast jag åkte hade ingen hjälm. Därmed inte jag heller;/ Den här gången upptäckte vi medelåkare att ALLA hade hjälm, framförallt de allra bästa. I vårt gäng på ca 10 pers hade två hjälm, de två bästa:) Så nästa gång ska jag nog testa:)