22 jan. 2012

Längtar till 7 feb

Efter att ha klantat ordentligt med bokningen av Spanienresan lyckades jag till slut:) Det farliga med att boka flyg och resor för ofta, är att man lätt blir disträ.. Men som sagt, nu är det bokat. Den 7 februari bär det av! Ska bli så härligt, få träna på grönt gräs, äta jordgubbar, springa utomhus, strosa runt i Alicante... Jag har varit där så många gånger att det känns som mitt andra hem. Alltid skönt att känna så!

Är lite nervös inför morgondagen. Ska träffa läkaren som ska ge mig röntgensvaret. Håll alla tummar att det inte är nåt allvarligt! Men med tanke på att det blivit bättre av rehab- och bålträningen och att jag kan springa så länge som 40 minuter nu utan att få ont verkar det ju gå åt rätt håll...

Har precis gjort müsli, älskar hur gott det luktar i hela lägenheten efteråt! Ska ta lite müsli och mjölk till mellanmål och sen börjar det bli dags att åka mot golfhallen. Jag är golfledig idag men ska träffa ett 30-tal tjejer från Linköpings golfklubbar och förhoppningsvis inspirera dem så att vi om 5-15 år har fler tjejproffs från stan:)

Tack alla som var här igår, jättekul!!:)

Adios!

Inga kommentarer: