7 jan. 2012

Mitt 2011

Här kommer en sammanfattning av mitt 2011. Det var ett roligt och spännande år, men med några tuffa motgångar på vägen...


Inledde januari med att köpa en jättestor och jättevarm pälsmössa. Ryssarna vet hur man gör för att inte frysa... Mössan behövde jag som tur var inte när jag åkte till Spanien på träningsläger. Först på El Plantio...


... sedan till Arcos med landslaget. 


I slutet av februari stack jag, Carro och Jessica till Dubai. Tjejerna njöt av solen på dagarna medan jag tränade och på kvällarna åt vi gott, shoppade och hade det allmänt härligt! 



I mars var det dags för årets första tävling, i Marocko. En tuff bana, väldigt varmt och soligt, men en bra avstämning vad jag behövde nöta mer på...


Proammiddag med Stefan och Carin Koch och Linda Wessberg i Marocko.


I april var jag desperat på att få träna utomhus :)


Hängde en massa i stallet med Carro.. Blev avslängd för första gången, kunde inte gå på en vecka :)


I maj drog tävlingssäsongen igång på allvar. Jag startade på den svenska touren, här på Mölle med Maria Bodén. Slutade tvåa efter Johanna..


Jag åkte till Tyskland för att spela på LET och köra R8. Wrooom...


Fick ut aggressioner med hjälp av yxan i juni. Tillbringade mycket tid på Åland. Spelade bra på tävlingarna, bland annat en tredjeplats i Åbo.


Pappa och jag, eller snarare hela familjen, blev bästis med lilla 585, världens sötaste lamm. Jag tänker för övrigt aldrig mer äta lamm.


Firade midsommar på västkusten och insåg att jag är sämst på stövelkastning. Eller så hade ingen förklarat reglerna. Skulle inte stöveln kastas upp på hustaket !?! ;)


I juli hängde jag en hel del i Hölö. En svalkande pool, en gullig "lillebror" och två underbara vänner lockade..



Efter en tävling i Nynästrakten hade jag en av sommarens mysigaste kvällar, med Carro och Zacke. Vi satt många timmar ute på bryggan efter att solen gått ner, lyssnade på havet och pratade.


Augusti var uteserveringarnas tid. Jag var där i stort sett varje dag. Finns inte mycket som är bättre på sommaren...


Blev även ett besök på Kolmården. Träffade en riktig livsnjutare:


Brorsan och jag åkte linbana


 Tävlade i Dublin med pappa som caddie.


Jag spelade en viss runda från vänster...


I september blev jag överfallen av en hungrig apa på Gibraltarklippan



Strosade runt i Puerto Banus...


I oktober gjorde jag premiär i Kina. Spelade riktigt bra första veckan och lyckades undvika att bli ormbiten. Hatade maten men gillade landet.


Åkte highspeedtrain och lärde mig finska


Kom hem i november och bytte golfkläderna mot målarkläder. Spacklade, slipade, målade. I tre veckor nonstop. Flyttade in i världens finaste lägenhet.


Sedan var det dags att resa igen. Först en veckas träning i Dubai, sedan en tävling i Indien och därefter tillbaka för att tävla i Dubai. Mötte grisar på väg till mataffären i Delhi.


Avslutade året i norra Sverige på bästa sätt. 



Inga kommentarer: