6 jan. 2012

Motivation

Den här veckan har jag gjort Sverige. Övik måndag - tisdag. Linköping onsdag. Helsingborg, Halmstad  och Linköping torsdag - fredag. Nästa vecka tänker jag inte lämna stadsgränsen :)

Hade en riktigt bra träningsdag igår med Lars. Vi har gått igenom det mesta, allt ifrån uppställning, sving, puttningsövningar, närspel, träningsupplägg, säsongsplanering... Vi ser det långsiktigt så vi tar allt steg för steg. Det känns riktigt, riktigt bra. Jag kommer öka träningsmängden rejält nu under vintersäsongen. Det här är precis vad jag behöver. Är otroligt motiverad. Har börjat fundera på mina mål för säsongen. Kommer behålla dem för mig själv ett tag till, tills de verkligen satt sig och jag tror på dem till 100%.

Rygghelvetet gör mer ont än på länge. Självförvållat eftersom jag kör rehabövningar som provocerar en del, men jag måste vara försiktig och känna efter så att det inte går för långt. På måndag har jag en läkartid och efter det får jag förhoppningsvis en magnetröntgen. Förbannar mig själv att jag inte tänkte på det i höstas. Då hade vi ju vetat vad som var fel. Men men... troligen vet vi det nästa vecka...

Ha en toppenkväll!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det ordnar sig med din rygg.
Har själv problem med axlarna och jag väntade väldigt länge innan jag gick till en sjukgymnast som gav mig ett träningsprogram för att träna upp de små musklerna i axlarna som man inte tränar upp ordentligt i ett gym. Axlarna har faktiskt blivit riktigt bra trots att jag tvivlade en hel del på träningsprogrammet när jag fick några smala gummiband att träna upp axlarna med :)