1 jan. 2012

Nyår i Åre

Gott Nytt År!! Hoppas ni har fått en fin början på det nya året! Det första jag gjorde var att köra snowracer! Vi hade en prestigefylld tävling nerför vägen utanför huset:) Oj så kul. Fem år på nytt.

Åkte tillbaka till Övik idag. Hade så gärna stannat längre i Åre, men det får bli en ny skidresa snart igen istället. Min semester går mot sitt slut, men det känns bra. Längtar efter att träna. Känner mig som en heffaklump efter allt smaskande i veckan så motivationen är på topp:)

I veckan fick jag hjälp med min rygg, ny ide om vad som kan vara fel. Har ju fortfarande ont till och från. Tänk om jag inte spelat den där rundan med vänsterklubbor... Men men... Tror vi har hittat felet och nu ska jag köra rätt rehabträning för att rätta till skadan. Vill ju gå in i nästa säsong hel och redo!

Snurrigt inlägg. Är så trött att ögonen håller på att falla ihop! Godnatt:)

Inga kommentarer: