28 jan. 2012

Arlanda

Så var man på en flygplats igen. Det händer titt som tätt som bekant även om det nu har gått flera veckor sen sist. Skönt med en svensk flygplats så man kan surfa runt och kika på Sveriges Mästerkock som  jag missade i onsdags... Är på väg norrut, kommer sätta nytt personligt rekord. Umeå. Övik är ju det tidigare rekordet i "hur långt norrut i Sverige jag har varit". Det är dit jag ska för övrigt efter flyg och buss. Så totalt kommer det bli en härlig resa på ungefär 10 timmar dörr till dörr :)

Vi hade en superkväll igår på Riva. Åt en helt fantastisk skaldjursbuffé, samlade in över 70 000 kronor till Barndiabetesfonden och såg LHC vinna (jag bettade äntligen rätt!).

Alltså, den här kaninen är det sötaste som finns. Den dagen jag slutar tävla ska jag skaffa en kaninfarm!


Inga kommentarer: