19 jan. 2012

Boka träningsläger

Träningen fortsätter. Det är ett rätt skönt liv att träna, äta, sova. Har varit så trött på kvällarna på sistone att jag inte orkat göra mer än att slappa i soffan. Men det är inte fel det heller. Märker nu att kroppen har börjat vänja sig, trots lika hård träning har jag mer krafter kvar på kvällarna. Dags att träna ännu hårdare alltså ;)

Ett träningsläger i Spanien har jag planerat sedan en tid, tanken var från början att vara där i tre veckor. Men efter att ha tillbringat en jäkla massa timmar i golfhallen varje dag har jag insett att jag mycket hellre tränar i 18 härliga grader på El Plantio. Såå.. nu lutar det åt att det blir fem veckor istället! :) Ska gå in och boka resan nu.

I helgen väntar en massa träning och en massa kul. Nästa vecka blir det hårdträning, sedan bär det av till Ö-vik. Ska köra ett fysträningsläger, åka skoter och ha kul!

Härlig vinst idag! Men shiiiiit att det inte blev 3-0. Jäkla Sebbe och Jämtin ;)

Go'natt!

Inga kommentarer: