1 juli 2010

Värmeslag

Harry och jag har värmeslag här på hotellrummet. Ingen AC och solen lyser in. Snart får vi dock sällskap av husse! Då glömmer vi värmen och blir glada båda två :)



Två rundor spelade, oändligt många puttar som inte velat gå i. Ibland har det sett ut som att bollen och hålet är magnetiska, men med samma pol, så de stöter bort varandra. Bollen rullar mot hål i rätt linje men så någon halvmeter innan det är dags att trilla i svänger bollen 90 grader åt sidan. Något överdrivet men fan inte långt ifrån sanningen. Imorgon tänker jag välja en boll med rätt pol så skiten trillar i :)

Nä nu ska jag åka och hämta Daniel som snart rullar in med tåget. Frågan är vad jag ska muta honom med så att han går caddie till mig imorgon...:)


Pro-Am-gänget i tisdags!

Inga kommentarer: