26 juli 2010

Proam och missad färja

Vilken stjärna man är. Jag har varit på Åland under helgen. Kom i lördags kväll och tanken var att åka hem söndag kväll för att få lite sovmorgon och ladda för föredraget som jag skulle hålla runt lunch idag. En halvtimme innan jag skulle åka kom jag på att jag inte bokat färjan. Fanns inte en plats kvar söndag kväll. Fördelen var att jag fick en kväll till på Åland med båttur och god mat, nackdelen att jag fick gå upp 05.15 imorse för att ta morgonfärjan. Hann i god tid till föredraget ändå. Men gissa om jag är trött nu!

Spelade proam idag. Trevligt gäng - tack för en kul runda!

Imorgon är det tävlingsdags. Jag som gått i flera dagar och laddat för föredraget har liksom inte riktigt hunnit ladda för golfen. Tur att jag startar sent imorgon, 14.20, några timmar extra att komma igång!

Tuff träning för Daniel i Riga. I helgen åker jag dit och hälsar på. Har aldrig varit där förutom på flygplatsen, så ska bli kul att se staden, om jag orkar ta en taxi in dit.

Nu ska jag sova. Har tänkt ta en morgonpromenad imorgon för att värma upp kroppen. Finns nämligen ingen range på Smådalarö, bara ett nät att slå in i, så det är bra om jag är uppvärmd när jag kommer dit.

Godnatt!

Inga kommentarer: