8 juli 2010

Katapulten och Cancerfonden

Jag är skakig och alldeles uppumpad med adrenalin trots att det borde ha lagt sig för länge sedan. Vi har varit på Gröna Lund, och åkt Katapulten. Fy f-n säger jag bara. Jag har åkt Fritt Fall tidigare men den var ju som en godnattsaga jämfört med detta. Var gråtfärdig och kved att det här var inte alls kul, mitt under turen. Med en asgarvande kille bredvid mig. Tack ska du ha :) För er som inte åkt, i Katapulten skjuts man upp cirka 50 meter, vänder och faller fritt nästan hela vägen ner för att sedan vända upp igen och åka ett fritt fall från toppen av pelaren. Jag kommer vakna tusen gånger i natt och falla fritt, jag vet det!

Läs om Katapulten här!

Var en sväng på golfbanan idag också :) Jag spelade rätt bra, men hade bud på bättre score eftersom jag klantade till det lite två gånger. Så det finns slag att plocka imorgon. Blev en lång dag i stekande sol. Var på sådär bra humör när jag kom hem vid femtiden utan att ha ätit något rejält sedan frukost :) Men nu är jag pigg och glad igen, om än en aning darrig hehe..

Jag hade inför den här tävlingen gjort 33 birdies, vilket alltså ger 330 kronor. När säsongen är slut kommer jag att skänka en förhoppningsvis stor summa till Cancerfonden när antalet birdies har vuxit. Idag blev det tre nya! Häng på!

Gå in på min insamlingssida eller SMSa BESEGRA 2266 till 72988 för att skänka 50 kronor.

Inga kommentarer: