13 juli 2010

Klagar så blommorna vissnar

Haaaa nu fick jag. Åska! Ösregn. Lägre temperatur. Hurra!

Inledde dagen med en morgonpromenad, stel efter gym igår och värmeslag. Chins gick inte. Muskelvärk. Fortsatte med träning på Landeryd. Ännu mer värmeslag. Stod ut i 1.5 h, sen blev bilen mer attraktiv med sin AC. Ingen mer träning mitt på dagen för min del om det ska vara såhär varmt! Hann med en sväng till Roxen och ett skönt dopp innan det började åska och regna. Nu går det ju att röra sig utomhus! Underbart!

Vilken klagkärring jag är just nu. Men jag klarar faktiskt inte sån här värme i Sverige! Är inte mentalt inställd på att det ska kunna vara såhär varmt här. Åker man utomlands vet man att det är supervarmt, men här.. Nä... Men men.. skönt för alla som klarar av det och/eller har semester och/eller pool/båt.

Ikväll blir det taco!! Mums!

Inga kommentarer: