19 juli 2010

Helgen rusade iväg

Oj vad helgen gick fort.. Bara rusade iväg! I lördags spelade jag seriespel med Landeryd, en lagtävling som spelas över hela Sverige i divisionsspel. Vi låg i division två, men slutade tvåa och gick därmed upp till ettan till nästa år. Bra jobbat tjejer! På kvällen blev det middag på Bellos, gott som vanligt!

Lång sovmorgon igår, vi är så trötta båda två just nu. Måste vara en liten fördröjning på värmeböljan:) Ner till Fyskliniken där jag körde ett bra träningspass. Men klarade bara en chin, fan. Kommer bli tungt att klara tre till på torsdag. Får svälta mig i några dagar så kroppen blir lättare:) Hem för en mumsig middag och pannkakor och sen på kvällen gled vi runt på inlines.

Idag blir det golf, hela dagen. Ska strax sticka ut och träna, sen hoppas jag komma ut och spela en runda. Daniel gymmar och kör isträning och sen ikväll blir det Bellos igen. Sista gången på många månader. Usch, dagarna går så fort nu och jag blir ledsen när jag tänker på att han ska åka. Jag tycker det är helt rätt beslut att spela i Ryssland när chansen har kommit, men det känns väldigt tungt att vi ska vara ifrån varandra så mycket. Tjejer, hoppas ni är inställda på att ni kommer få en inneboende då och då :)

Det ska i alla fall bli spännande att se och uppleva Ryssland! Fördomar finns det och jag hoppas få en bättre bild.

Landeryd nästa...

1 kommentar:

Packelina sa...

Du är så välkommen! Kan vi inte grilla på onsdag?