12 juli 2010

Åska var är du?

Ingen åska än. Ska springa en liten runda med en åsktilldragare (om sån finns) och hålla tummarna för att det kommer jättedunder och att det då blir lite svalare. Det är en pina att röra sig på stan, känns inte så fräscht att vara genomsvettig då direkt. Nä, jag håller mig på balkongen eller inomhus och försöker röra mig så lite som möjligt resten av dagen.

Imorgon blir det morgonpromenad, chinsträning i Rydskogen och sen golf.. En sak. Jag hade ju äntligen blivit stark nog att göra chins, har klarat två i rad som max. Men så plötsligt förra veckan gick det inte. Kom inte upp, hur jag än kämpade. Gissa om jag blev ett åskmoln. Till min stora lättnad gick det dock idag igen, även om det bara blev en rackare. Målet är att klara tre innan Daniel åker. Så hårdträning nu...:)

Inga kommentarer: