20 juli 2010

Ceasar


Godmorgon!! Vi har äntligen hittat en lösning för lilla Ceasar! Igår var vi på Bellos med Carro och Zacke och tänka sig - de vill vara ormvakter (tack vad ni är snälla!)! Det är helt perfekt för då kan jag gå dit ibland och titta på honom (det är så långt jag sträcker mig, se men inte röra:)) plus att jag kan skicka en bild då och då till husse som undrar hur han växer. Harry Plutt däremot får hänga med mig på mina tävlingar och sen (om han fortfarande är kry) får Kalle bli hamstervakt. Planen är ju att sticka över till Ryssland i omgångar efter att min säsong är slut. Och då är det svårt att ha husdjur :(

Strax blir det gymträning och sedan ska vi ut och spela en runda, Daniel och jag. Han har förresten inte ens börjat packa än, trots att vi åker imorn. Äh, ska ju bara vara borta i nio månader hehe :)

Blir en del farande för mig den närmsta tiden. Imorn upp till Stockholm, skjuts till Arlanda torsdag, bröllop fredag, Åland lördag till måndag, proam måndag och sen tävling tisdag till torsdag. Ska förresten hålla föredrag på proammiddagen på måndag. Går och funderar hela tiden nu på vad jag ska säga...

Satte en wedge igår från 60 meter rakt i hål. Snygg birdie :)

Inga kommentarer: