13 dec. 2008

Snö!

05.45 imorse landade jag på Arlanda och höll på att frysa ihjäl när jag gick med min tunna Dubaitröja genom tunneln in i terminalen..:) Åt en frukost och tog sedan tåget till Centralen. Där hann jag knappt kliva av Arlanda Express förrän jag fick en av de godaste lussebullarna nånsin av nån sorts lussebullsutdelare. Gott gott!

Efter en stund med julmusik på Stockholms Central kunde jag hoppa på x2000 hem till Linkan där snälle bror kom och hämtade mig och dessutom gav mig Lost säsong 1-4. Perfekt nu när jag ändå inte kan göra så mycket pga knät! Så tack så mycket Kalle!!

Stack sen nästan direkt iväg till Janne Ekstrand, som snällt nog kollade på mitt knä. Jag vill få ett svenskt utlåtande från nån som jag verkligen litar på.. Så nu har vi nog fått klarhet i vad som är fel och ytterligare några dagars vila väntar.. Han tyckte jag gjorde helt rätt som inte spelade tävlingen, vilket var skönt att höra.

Ikväll ska jag på luciakonsert i Konsert och Kongress, om vi lyckas få biljetter.. Sen ska vi ut och äta och fira födelsedagen!! Tack för alla grattis-sms!!

Kramar!

Inga kommentarer: