8 dec. 2008

Röntgen i Dubai

De senaste dagarna har mitt knäs hälsa gått väldigt mycket upp och ner. Jag gjorde en magnetröntgen i lördags (helt otroligt att jag kunde få en tid så fort (tog väl ungefär en minut:) när det hemma kan ta flera månader) och resultatet visade en kraftig svullnad runt knäskålen. Jag har fått några olika behandlingar, ätit voltaren och kylt med en påse fryst majs på kvällarna. Idag kändes knät mycket bättre, så med en rejäl tejpning runt knäskålen kunde jag slå några timmar på rangen och till och med spela nio hål. Ett klart fall framåt, igår trodde jag aldrig att jag skulle kunna spela tävlingen, men nu känns det ganska positivt... Imorn har jag tänkt spela igen och fortsätta träna hårt för att se om knät klarar påfrestningen...

Flyttade just från en kanonlägenhet till en annan. Priserna är störda men lägeneheterna är grymma! Utsikten härifrån är oslagbar. Tolvte våningen, havet och beachen ligger precis nedanför och lyfter man blicken ser man The Palm med det nya lyxhotellet Atlantis! Det är såå vackert!!Mamma och pappa kom ner idag, kul! Och två påsar med lussebullar gjorde inte saken sämre:)

Nu ska vi ut och äta nånstans i Marinan... Kram!

Inga kommentarer: